SportsFair, 15. - 16. marts 2017

 

Fit.NU

Fit.Nu vil Erobre det danske hjemmetrænings marked.

 

Fit nu vil erobre det danske hjemmetrænings marked, med nyt, super fleksibelt træningsprogram til de travle danskere.

Her går vi ikke på kompromis -men får tid til det hele….


Konceptet blev udviklet for 3 år siden i samarbejde med Mikkel Kessler og Dennis Holbæk, og er efterfølgende blevet fintunet til det som det er i dag. 


Nytårsforsættet er over os, og højtiden for tilmelding til diverse fitness boomer. 

Fit.nu, som er Danmarks nye frække dreng i klassen, bringer fitness hjem i stuerne hos danskerne. Man kan ved hjælp af APP’en, træne hvor og hvornår man vil. “Det er et yderst fleksibelt koncept som er meget oppe i tiden. Folk vil i dag have tid til det hele”, fortæller Poul Pindstrup, direktør i Fit.nu.


Det er især det meget populære “Fit på 90 dage”, som danskerne har forelsket sig i. Et komplet program, som tager medlemmerne i hånden hele vejen gennem 90 dage. Når først de har meldt sig ind, og downloaded APP, så vil de dagligt kunne se deres træning, hvad de skal spise og hvad der skal handles ind. Det hele foregår ved hjælp af nøje udviklet hjemmetrænings videoer, hvor man bruger en “træningstube”.  Der er 4 træningssessions pr.uge, hvor hele kroppen styrkes og arbejdes igennem.

“Vi har folk som er i gang med deres 2. og 3. Fit på 90 dages forløb, fordi de simpelthen er så vilde med konceptet, og de resultater de opnår”, siger Poul Pindstrup. “Vores medlemmer taber sig op til 10 kg på 90 dage, ved at følge vores kostprogram og træning”, fortsætter han. 


Nøglen til success, er at Fit.nu har skabt et komplet forløb, hvor folk ikke skal tænke selv. De får alt serveret, og så er det hele krydret med et lukket community på Facebook, hvor man motivere og støtter op omkring hinanden. 

Konceptet blev udviklet for 3 år siden i samarbejde med Mikkel Kessler og Dennis Holbæk, og er efterfølgende blevet fintunet til det Fit.nu, som det er i dag. 


“Vi er klar til at erobre det danske hjemmetrænings marked. Vi har tilrettet og tilrettet, og føler vi står med et meget stærkt produkt. Enten som supplement til et eksisterende medlemskab hos et fitnesscenter, hvor kostdelen især er meget populær. Eller til folk som har langt til et fitnesscenter, der kan træne hjemme i stuerne”, siger Poul Pindstrup. “Vi ser faktisk også mange forretningsfolk der bruger det, og tager det med sig på farten, og træner på hoteller rundt omkring i verden.”


“Vores mål er at gøre den sunde livsstil let tilgængelig - det skal være nemt for danskerne at leve sundt. Derfor vil man også kunne købe sine madvare online gennem Fit.Nu’s app, og få den sunde livsstil leveret direkte til hoveddøren. Jo, vi har gang i mange spændende ting, men jeg kan ikke løfte sløret for det hele nu”, siger Poul Pindstrup med et glimt i øjet.


Fit.Nu har et mål om at være danskernes foretrukne online træningscenter.